Czytają

środa, 20 czerwca 2012

TAG - powrót do świata bajek!


Podkradłam tag Donnie, a co!

ZASADY: 
1. Napisz kto Cię otagował, zamieść baner tagu i zasady.
2. Odpowiedz na pytania:
a). Jakie bajki oglądałaś w dzieciństwie lub czytali Ci rodzice i które wywarły na Tobie największe wrażenie?
b). Jaką postacią z bajki chciałaś, bądź chcesz być i dlaczego?
c). Z którym bajkowym bohaterem zżyłaś się w dzieciństwie najbardziej i dlaczego?
3. Otaguj 5 osób i powiadom ich o tym.


a) oglądałam przeważnie produkcje Disneya, a z telewizorowych: Czarodziejkę z Księżyca, Reksia, Krecika, Bolka i Lolka, Żwirka i Muchomorka :p i wszystkie, które leciały z samego rana na TVN, ale już nie pamiętam. Wszystkie wymienione bardzo dobrze pamiętam i przyjaźnie wspominam, większość ma wartość sentymentalną i zdarza mi się płakać, kiedy ponownie oglądam Króla Lwa, jednak chętnie do bajek z dzieciństwa wracam! 
(najlepsza była bajka o gołębiach :D )

b) Czarodziejką z Wenus! Bo była ładna:)

c) Z Simbą, oboje straciliśmy w dzieciństwie kochaną osobę, dlatego zawsze płaczę. 

Pięć osób, o ludzie, skąd mam ich wziąć! Tagujcie się :p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, to miłe, że doceniasz moją pracę.

LinkWithin

.linkwithin_inner { margin: 0 auto !important; } Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...