Czytają

piątek, 3 sierpnia 2012

Panny Soczewkowe?


Cześć i Czołem :) 
Dostałam dzisiaj nieplanowaną przesyłkę z płynem do soczewek.
Wiem, że wybór płynu jest trudny i warto brać pod uwagę nawilżenie i miękkość soczewek po wypłukaniu w płynie, tak więc spodziewajcie się recenzji owego płynu. 
Myślę, że któraś z Was planuje, bądź już nosi soczewki. 



a co w środku? 


płyn (360ml.) , wanienki i lustereczko. 


i nieumalowany Meds z maską na łbie, cieszący pyska.


Dzień zapowiada się nerwowo, trzymajcie kciuki :) 



5 komentarzy:

  1. ja noszę soczewki :) i mam teraz płyn bio true, jest bardzo fajny, delikatny, nie podrażnia, ładnie oczyszcza soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez nosze soczewski, wiec czekam na recenzje tego plynu :) obecnie uzywam opti-free i jest w porzadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też noszę soczewki, a takiego pudełka z lusterkiem nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to miłe, że doceniasz moją pracę.

LinkWithin

.linkwithin_inner { margin: 0 auto !important; } Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...