Czytają

wtorek, 8 stycznia 2013

Ratunku, pomocy - jaką suszarkę wybrać?

Witajcie!

Przychodzę do Was dzisiaj z prośbą o pomoc.
Zbliżają się moje urodziny i zażyczyłam sobie z tej okazji od mojego TŻ suszarkę. 
To jedno, a drugie, że kompletnie nie wiem jaki model wybrać, żebym była zadowolona.



Przedział cenowy... jeżeli możecie zaproponujcie z każdego, tak 50+ :)
Będę wdzięczna za wszelkie spostrzeżenia, sugestie i propozycje.


A tak prócz suszarki to marzy mi się, oj marzy Tangle Teezer... i to koniecznie kompaktowy. Marzenia ściętej głowy :)


Pozdrawiam serdecznie,
Agata! :)



9 komentarzy:

  1. ja mam i polecam Remington D5020, na allegro wyhaczyłam za 70 zł ;) zimny nawiew, jonizacja, 3 temperatury i 2 prędkości nawiewu

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata, ja Ci mogę polecić tylko jedno słuszne rozwiązanie - Remingtona Stylist Turbo 2200. Wyczaiłam ją u Anwen i kupiłam na allegro, bo w sklepie zupełnie się nie opłacało - taka zabawa kosztowała mnie 120 zł. Ale warto było, oj warto! Jonizacja, zimny nawiew, regulacja temperatury, turbo doładowanie mocy :P Do tego w zestawie jest końcówka do suszenia prostych włosów i dyfuzor. Sprzęcik trochę duży i ciężki, ale co to za maszyna, ach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie też zażyczyłam pod choinkę. Ale ja nie miałam absolutnie żadnych wymagań co do marki, tylko do funkcji: jonizującą i chłodnym nawiewem. Mikołaj czyli Mama wyczaiła za 59zł w Lidlu jaką NN i jest naprawdę fajna. Kiedyś Alina polecała chyba u siebie na blogu z Philipsa jakiś model. Może do niej zajrzyj. Była z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znalazłam pod choinką i kompaktowego TT i suszarę. Taką: http://www.clatronic.pl/agd-do-lazienki/suszarki-do-wlosow/profesjonalna-suszarka-do-wlosow-htd-5584-czerwona.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Remigto D5010 :) tylko zimny nawiew nie jest zimny, a letni...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja posiadam Babyliss Dry&Curl.
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Philips 8182, 110 zł + przesyłka na Allegro. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nigdy nie zawiodły suszarki marki Remington. W zależności od modelu kosztują ok. 70 - 120 zł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Suszarki to Ci nie polecę bo nie suszę włosów, schną same. Za to nie polecam Ci Tangle Teezer bo uważam, że o wiele lepiej zainwestować pieniądze w drewnianą szczotkę z naturalnym włosiem dzika. To pisała włosomaniaczka mająca obie te szczotki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to miłe, że doceniasz moją pracę.

LinkWithin

.linkwithin_inner { margin: 0 auto !important; } Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...