Czytają

czwartek, 20 grudnia 2012

FirmOOwe Okulary :)

Cześć! 


Miłym zaskoczeniem dla mnie był mail od Pana Antonio, którego większość z Was już zna :) Dość szybko dogadaliśmy się co do współpracy i tak oto w tamten wtorek dostałam swoją przesyłkę.

Wybrałam TEN model, gdyż ze swoją niewymiarową twarzą niewiele mi pasuje. Wybrałam się nawet specjalnie do VE, żeby pomierzyć i przyjrzeć się z bliska nadchodzącej zmianie. Najprostsze najlepsze, w pełnych wyglądam... śmiesznie :)


W swojej kopercie znalazłam oczywiście okulary, dwa futerały i błękitną szmatkę oraz zestaw śrubek i 'wiertełko' do majsterkowania :)




Oprawki są naprawdę genialne - wygodne, ładne, wytrzymałe i lekkie. Dla kogoś, kto całe życie nie nosił nic na nosie są idealne. 
Ciężko było się przyzwyczaić do patrzenia na świat przez szkła, jednak wszystko da się zaakceptować.

Warto zaufać Firmoo :)




Macie i mnie, niech Wam będzie :)



HALO HALO! 
Firmoo ma dla Was niespodziankę! 
Przy zakupie pierwszych okularów płacimy tylko za koszt przesyłki, który jest śmiesznie niski! A weźmy pod uwagę fakt, że okulary lecą do nas kawał drogi. Czyż to nie zachęcające?
Jak nie dla siebie, to warto sprawić komuś prezent. Na świąteczny może już za późno - ale zawsze się znajdzie okazja do wręczenia świetnych oprawek. 
Klikajcie tutaj i poprzeglądajcie, naprawdę warto! 
W Polsce oprawki takiej jakości kosztują naprawdę dużo, a Firmoo daje nam do wyboru szeroki katalog oprawek, jest z czego wybierać! Na stronie znajduje się przydatny symulator, dzięki któremu bez problemu dopasujemy oprawki dla siebie. Możemy również wgrać swoje zdjęcie i zobaczyć, czy nam dobrze w wybranym modelu.



A kiedy już zamówimy swoje okulary, to możemy monitorować jak do nas jadą... 
I wszyscy są szczęśliwi :)





Zachęcone? 


Pozdrawiam serdecznie!
Agata :)




5 komentarzy:

  1. Pasują Ci one, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korona w okularach... Hm :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niezły kawałek drogi zrobiły. Mam prawie identyczne

    Bez ściemy i cenzury o zarabianiu w internecie na http://ezyski.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to miłe, że doceniasz moją pracę.

LinkWithin

.linkwithin_inner { margin: 0 auto !important; } Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...