Czytają

środa, 30 stycznia 2013

Golden Rose - Gel Look Top Coat.

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was szybką recenzję Top Coatu od Golden Rose.



Buteleczka mieści w sobie 10,5 ml. żelowego lakieru. Bardzo mi się podoba jej kształt - jest przyjemny i ładny.
Pędzelek do malowania jest szeroki i z łatwością, a nawet z przyjemnością nakłada się Top na paznokcie. Przy okazji nie oblewa skórek dookoła i nie ścieka z niego. To wielki plus.


Producent podkreśla, że Top Coat nadaje efekt żelowych paznokci, nadaje wysoki połysk i przedłuża trwałość lakieru. Jak z tymi dwoma pierwszymi się zgodzę, tak z tą trwałością się zastanawiam. Byłam przekonana, że wytrzyma co najmniej 3-4 dni, niestety zawiodłam się. Po tym czasie lakier zaczynał pękać i na paznokciach widoczna była potrzaskana kratka. Wprawdzie nie było to niesamowicie zauważalne, jednak paznokcie traciły na estetyce.
Po nałożeniu Topa na paznokcie, lakier zasychał...  dość długo. Przy kremowym lakierze Marizy było to około 1h, a przy innym, również kremowym, 15 minut. Nie wiem od czego jest to uzależnione, jednak nie jest to oczekiwany efekt. 
Jego cena waha się od 10-14zł. Myślę, że mimo kilku minusów, można spróbować. 
Produkt oceniam na dużą tróję z plusem, może następny Top od GR będzie sensowniejszy :)

wybaczcie moje przesuszone skórki :)

Znacie ten produkt? 
A może polecacie inny?

Pozdrawiam,
Agata



3 komentarze:

  1. Szkoda, że trwałość słaba, bo nabłyszcza genialnie. Faktycznie masz długie pazurki :) Śliczny błękit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało się wyhodować, uf. Gorzej z kciukami, one się wiecznie łamią.

      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Szkoda że z trwałością sobie nie radzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, to miłe, że doceniasz moją pracę.

LinkWithin

.linkwithin_inner { margin: 0 auto !important; } Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...