Czytają

piątek, 25 stycznia 2013

Tea Time - Koniecznie na wagę! :)

Miałyście okazję poznać już kilka moich słabości - jedną z nich jest słabość do herbat. W swoich zasobach posiadam kilka smakowitych egzemplarzy, które popijam w zależności od humoru.
Od czasu, kiedy poznałam pozytywne właściwości skrzypu i pokrzywy, zajęłam się poszukiwaniem herbatki, która jest mieszanką ponadczasowego earl greya, ale i pozytywnie działających suszonych owoców, ziół, kwiatów itp.

I tak oto dzięki panu Arkowi, miałam okazję spróbować naprawdę dobrej mieszanki, którą z miłą chęcią Wam przybliżę.


Herbata Na Wagę posiada w swojej ofercie herbatki, które przypadną każdemu podniebieniu.  W szczególności tym, którym zimową porą aktywują swoje kubki smakowe na nowości. Smaki (jak po nazwach możemy wywnioskować) wydają się być naprawdę egzotyczne i warte wypróbowania. Sama podpadłam i nie żałuję.


Herbatka, która podbiła moje podniebienie to Earl Grey Exclusive. W cenie 15,99 otrzymamy 100 gramowe opakowanie pełne pachnącego suszu. 
Parzenie trwa około 5 minut, po tym czasie możemy przejść do konsumpcji :)

Już po pierwszym łyku wyczuwamy delikatną nutę hibiskusową- uwielbiam herbaty z hibiskusem/hibiskusa solo, są naprawdę ożywiające. Herbata nie jest słodka, ale i nie kwasi nam wyrazu twarzy. Jest perfekcyjnie dobrana do potrzeb potencjalnego konsumenta, czyli np. mnie. 
Kwiaty słonecznika i malwy nadają goryczki, co jest dobrze wyczuwalne z każdym łykiem. Czy jest to smaczne, myślę, że to kwesta gustu.




Jak herbata prezentuje się składowo: 

Liście czarnej herbaty - chroni przed próchnicą, hamuje rozwój bakterii w układzie pokarmowym, działa pobudzająco, obniża ciśnienie krwi,
Kwiat Hibiskusa - bogaty w antocyjany, polifenole i flawanoidy chroni przed chorobami i zatrzymuje młodość, obniża ciśnienie, chroni wątrobę,

Kwiatki Słonecznika - posiada właściwości przeciwgorączkowe, pobudza wydzielanie soków trawiennych, poprawia trawienie i przyswajanie pokarmów, 

Kwiat Malwy - działa osłaniająco na błony śluzowe, ułatwiają odkrztuszanie, działają przeciwgorączkowo, 

Płatki Róży - działa przeciwgorączkowo i osłonowo,




Jeżeli macie ochotę na herbatkę zapraszam na stronę sklepu HerbataNaWagę, a wszystkie aktualności możecie śledzić na fanpage sklepu, który znajduje się TUTAJ.





Pozdrawiam Serdecznie,
Agata! :)









6 komentarzy:

  1. Przyjeżdżam do Ciebie na herbatę :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś ostatnio za herbatą nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam słabość do herbat :) Są 100x lepsze od kawy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak! A jak już kawa... to zbożowa :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, to miłe, że doceniasz moją pracę.

LinkWithin

.linkwithin_inner { margin: 0 auto !important; } Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...