Czytają

poniedziałek, 18 listopada 2013

'Co tam u Ciebie?'

Witajcie! 
Znów zaczynam post od 'dawno mnie tu nie było'. Musicie wybaczyć. Dużo się dzieje i nawet czasu trochę jest, nawet pomysły jakieś tam mam, ale wena jest tak uśpiona, że nie chce mi się nawet odpalać bloggera.

Nie dodałam aktualizacji, ano nie dodałam. Dodam pod koniec listopada.
Co się dzieje u mnie i u moich włosów? Już się z Wami dzielę :)

Będąc w Zamościu na początku listopada przeszłam się do szkoły na podcinanie włosów- sala do zajęć praktycznych w której uczyłam się przez 4 lata zmieniła się nie do poznania - szkoła otrzymała dużo nowego sprzętu, który chciałam za swojej kadencji wypróbować. M.in. micro camera, dzięki której możemy z bliska zobaczyć stan swoich włosów i skóry - raj, szczególnie dla mnie, kiedy mogę na bieżąco śledzić postępy w walce z Ł. Pojawiły się też 'gorące nożyczki' którymi to ścięto mi włosy. Minęło już ponad 2 tygodnie i póki co, to nie widzę żadnych rozdwojonych włosów. Kocówki są zupełnie inne w dotyku niż po normalnym strzyżeniu - jak dla mnie bomba. Będę korzystała z tych usług częściej (dziewczyny z Zamościa - jest możliwość taniego strzyżenia tymi nożyczkami w ZSP1 - polecam trafić na P. Beatę :) ). 

Za to stan mojej skóry pogorszył się na dobre - nie mogę sobie poradzić z pochłaniającymi moją twarz zmianami. Na głowie też jest coraz gorzej. Woda w akademiku jest naprawdę koszmarna- umywalki za to są malutkie i nawet jakbym chciała myć włosy mineralką, to za cholerę nie dam rady.
W związku z postępem nieprzyjemnej Ł. postanowiłam wrócić do sprawdzonych szamponów i odżywek - wszystko byłoby dobrze, gdyby nie ta woda, a tak to jest straszny problem z powrotem do zdrowia.
Postawiłam na szampon i odżywkę z Green Pharmacy, oraz na odżywkę Seboradinu (wersja z żeń szeniem). Prócz tego co jakiś czas wcieram Joanne Rzepę, a końcówki zabezpieczam serum z Bioelixire (trafiony na promocji w Rossmanie). Na długość włosów nakładam odżywkę złapaną w Biedronce marki DeBa i Isankę profesjonalną do włosów kręconych. Asortymentu powoli mi ubywa z czego bardzo się cieszę.
Co jakiś czas nakładam na skórę głowy i włosy maskę którą bardzo chciałam mieć, a mianowicie "Maskę błotną do włosów i skóry głowy" od DSMineral (pokazywałam Wam inną ich pozycję TUTAJ)

źródła: 1, 2, 5

Co chodzi o studia - zaliczyłam swojego pierwszego w życiu kolosa - nie było łatwo. Z logiki pokusiłam się na 5 z odpowiedzi (i gdyby nie Michał to pewnie usłyszałabym "uznajmy, że nie było Pani przy tablicy") i mogę być już spokojna, nie będę się stresowała kolejnymi ćwiczeniami, mogę się skupiać na zapamiętywaniu.
Na dniach dopadła mnie też informacja, że wygrałam tablet - powiem Wam, że do tej pory umiałam żyć bez takiego urządzenia, teraz wydaje mi się, że gdyby nie on, to wydawałabym miliardy na kserowanie i inne. Pomocna rzecz. Zamówiłam sobie też Case Covera w kolorze purpurowym, a dokładnie takiego :

kupione u TEGO sprzedawcy
Póki co to czekam na paczkę.


Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam. Obiecuję, że na dniach pojawię się z jakąś recenzją :)

Zapraszam Was też na mojego facebooka oraz do obserwacji przez bloglovin.


Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia.
Buziaki, Agata :)

8 komentarzy:

  1. Sprzedam Ci po cichu najlepszy sposób na pocinanie włosów. :)
    Moja koleżanka ciacha moje końce tak: mokre włosiska, rozczesane, na plecy płachta-materiał, na materiał włosy i... maszynka do strzyżenia. :D Tylko zamiast na jeża - same końce. Jak od linijki. :) Ostatnio mnie tak cięła w sierpniu, a ja do dziś nie mam rozdwojonych końców. :D Ale muszę znowu do niej uderzyć, bo moje koncówki to przekroj przez różne długości ech... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie :D myślę, że póki co to zostanę przy gorących nożyczkach :D

      Usuń
  2. Szkoda,że stan skóry Ci się pogorszył:( to też wina braku słońca próbowałaś łykać wit D ?tylko jakbyś chciała ja brać to upewnij się,że nie masz uczulenia na słońce bo ja mam i jak m-ąc temu przyjęła wit D to dostałam ostrej reakcji alergicznej zle to wyglądało:( . Wiem,że pomaga ta witamina na Ł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedź, uczulenia nie mam, więc spróbuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, to miłe, że doceniasz moją pracę.

LinkWithin

.linkwithin_inner { margin: 0 auto !important; } Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...